རྣམ་དབྱེ་བརྒྱད་ཀྱིས་སྐོར་། མིང་། ཚིག བརྗོད་པའི་ལམ་ལས་ བརྗོད་དོན་གྱི་ཁྱད་པར་ སོ་སོ་སྦེ་དབྱེ་བའི་ཚིག་ལུ་ རྣམ་དབྱེ་ཟེར་སླབ་ཨིན། རྣམ་དབྱེ་བརྒྱེད་ནི། དང་པ་ངོ་བོ་ཙམ་སྟོན་པ། གཉི་པ་ལས་སུ་བྱ་བ། གསུམ་པ་བྱེད་པ་པོ། བཞི་པ་དགོས་ཆེད། ལྔ་པ་འབྱུང་ཁུངས། དྲུག་པ་འབྲེལ་སྒྲ། བདུན་པ་གནས་གཞི། བརྒྱད་པ་འབོད་སྒྲ་ཨིན། ༡་ ངོ་བོ་ཙམ་སྟོན་པ། རྣམ་དབྱེ་དང་པ་ངོ་བོ་ཙམ་སྟོན་པ་ཟེར་མི་འདི་ བརྗོད་བྱའི་དོན་ག་ཅི་ར་ཨིན་རུང་ མིང་རྐྱང་པ་ཙམ་མ་གཏོགས་ བྱ་ལས་དང་ཆོས་ཚུ་ག་ནི་ཡང་མ་སྟོན་མི་ལུ་ སླབ་ཨིན། དཔེར་ན་ ཀར་མ། ཨ་པ། རོ་ཁྱི། སློབ་གྲྦ། ནགས་ཚལ། ཨེ་མ་བཟུམ་ཚུ་ཨིན། ༢་ ལས་སུ་བྱ་བ། གཉིས་པ་ལས་སུ་བྱ་བ་ཟེར་མི་འདི་ བྱ་བའི་ཡུལ་ལམ་ལས་ཅིག་ལུ་ བྱེད་པ་པོ་ཅིག་གིས་ལཱ་ཅིག་ འབད་བའི་སྟོན་པའི་ཚིག་ལུ་སླབ་ཨིན། འདི་ལུ་ནང་གསེས་ཀྱི་དབྱེ་བ། ༡་ ལས་སུ་བྱ་བའི་རྣམ་དབྱེ། ༢་ བྱ་ལས་དབྱེར་མེད་ཀྱི་རྣམ་དབྱེ། ཡུལ་ལས་དབྱེར་མེད་ཀྱི་རྣམ་དབྱེ་ཟེར་མི་འདི་ བརྗོད་ཡུལ་གྱི་ཚིག་དོན་ མིང་རྐྱང་དང་ མིང་གི་ཁྱད་ཚིག་གང་རུང་ཅིག་ལུ་ བྱ་བའི་ལས་ཚིག་ཅིག་སྦྱརཝ་ད། བརྗོད་ཡུལ...
Popular posts from this blog
སྔོན་འཇུག་ཕོ་བ་ལ་འཇུག་པའི་རྩོམ་། ༉ རང་གི་རྒྱུད་ལུ་བསམ་པ་བཟངམོ་ལས་བརྟེན་༎ བརྟན་པ་མེད་པའི་མིའི་ལུས་རིན་ཆེན་འཐོབ་༎ ཆགས་པ་མ་བསྐྱེད་མི་ལུས་རིན་ཆེན་འདི་༎ འཕྲོ་བརླག་མ་བཏང་ཕན་པའི་ལ་ཅིག་འབད་༎ སྔོན་འཇུག་བ་གིས་མིང་གཞི་མོ་ལུ་འཇུག་འཚུལཧ་།། ༉ ང་བཅས་འབྲུག་པའི་མི་སེར་གོ་ཁྲིདཔ་ཚུ་།། རྒྱལ་ཁབ་དོན་ལུ་འཆར་སྣང་མ་འདྲཝ་བསྐྱེད་།། གཞུང་དང་མི་སེར་བར་ནང་འབྲལ་བ་མཛད་།། འགན་འཁུར་ཧྲིལ་འབུམ་འབག་སྟེ་འཇིན་སྐྱོང་མཛད་།། ༉ ཊི་བེ་ཊོ་བར་མཱན་སྐད་ཡིག། རྒྱལ་ཡོངས་སྐད་ཡིག་རྫོང་ཁའི་འབྱུང་ཁུངས། འབྲུག་གི་རྒྱལ་ཡོངས་སྐད་ཡིག་རྫོང་ཁ་འདི་ ཊི་བེ་ཊོ་བར་མཱན་ སྐད་ཡིག་བཟའ་ཚང་ནང་ལས་འབྱུང་བྱུངམ་འབད་བཤདཔ་ཨིན། དེ་ཡང་ག་ཅི་འབད་ཟེར་བ་ཅིན་ དང་པ་ཊི་བེ་ཊོ་བར་མཱན་ལུ་ཡོད་མི་ ཁྱད་ཆོས་ཚུ་ག་ར རྫོང་ཁའི་ཡི་གུ་ནང་འགྱོ་བཏུབ་ནི་འདི་གི་ཨིན་པས།གཉིས་པ་ ཤར་ལྷོ་ཨེ་ཤི་ཡ་གི་རྒྱལ་ཁབ ཊི་བེ་དང་བར་མཱན་གྱི་སྐད་ཡིག་ནང་ ཁ་སྐད་མ་འདྲཝ་༤༠༠ ལྷགཔ་ཅིག་ཡོད་རུང་ མི་རློབས་ས་ཡ ༦༠ དེ་ཅིག་གི་ སླབ་སྲོལ་ཡོདཔ་ཨིན་མས། དེ་འབདཝ་ལས་ རྫོང་ཁའི་སྐད་ཡིག་འདི་ ཊི་བེ་ཊོ་བར་མཱན་ལས་དར་ནུག ༡༽སྒྲ...
Comparing and Analyzing Problem-Based Learning and Maslow's Hierarchy of Needs
Overview I've wondered many times why I am sometimes more engaged and sometimes disengaged as a student struggling with the difficulties of education and personal development. Two ideas that have strongly improved my knowledge of learning and motivation are Maslow's Hierarchy of Needs and Problem-Based Learning (PBL). Both have contributed significantly towards my perception of learning, motivation, and self-growth, although one is a psychological theory and the other a teaching method. I contrast the two paradigms and consider the impact they have had upon my line of study in this reflection. The Hierarchy of Needs by Maslow: The Foundation of Human Motivation Abraham Maslow published a five-stage theory of human motivation in 1943 titled the Hierarchy of Needs. In line with Maslow, humans are driven to meet their current needs first before tackling more complex growth needs. The hierarchy, which is frequently depicted as a pyramid, begins with physiological needs (s...
Comments
Post a Comment